środa, 4 listopada 2015

Autumn Session

                                  Small, autumn session

                                                            Cześć!


Ostatnio znów zaniedbałam regularność dodawania postów ale to przez brak czasu. Było trochę nauki a wiadomo, że warto jest dobrze zacząć rok szkolny. W ostatnim czasie wystartowałam w kampanii wyborczej do samorządu szkolnego. Zrobiłam plakat promujący swoje działania na którego zrobienie poświęciłam dość dużo czasu. Kiedy przyszedł dzień wyborów było mi obojętne to czy się dostanę czy nie, jednak mały stresik był. Tego samego dnia co były wybory były też dwie godziny później wyniki i ku mojemu zdziwieniu- zajęłam pierwsze miejsce. Bardzo się ucieszyłam, wcześniej nie brałam udziału w czymś takim a tu udało mi się przebić przez dużą szkołę i 16 innych kandydatów. Prócz tego nic ciekawego się jak na razie nie wydarzyło. 

Przejdę teraz do tematu bloga. Nie wiem czy wcześniej wspominałam ale oprócz modą interesuję się również modelingiem. Mam za sobą kilka małych sesji robionych przez moich znajomych (młodych fotografów ;) ). W tym roku jakoś nie było na to czasu i brakowało mi zorganizowania żeby robić sesję lecz ostatnio wybrałam się z bratem na 'małą jesienną sesję'. 
W najbliższym czasie będę starała się nadrobić stracony czas i przy wolnej chwili coś organizować. :)





Buty: CCC
Spodnie: H&M
Koszula: H&M
Kardigan: -







Wspomnę też, że pomimo niewielu postów oglądalność mojego bloga wzrosła i bardzo się ciesze z każdego komentarza przez was napisanego :) 
















 

4 komentarze:

  1. Wera, musimy się w końcu umówić na kolejne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcie jest najciekawsze! :) Szkoda tylko, że takie malutkie :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjecia!
    obserwacja za obserwacje? jeśli tak to napisz u mnie na blogu!
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń