piątek, 11 września 2015

 SCHOOL OUTFIT #1


Cześć wszystkim! Po ostatnim poście zauważyć się dało, że mój blog zaczyna być częściej odwiedzany i wzbudza zainteresowanie czytelników. Dostałam  bardzo miłe komentarze i chodź nie było ich dużo to i tak się bardzo cieszę ponieważ długo myślałam co zrobić by ktoś zaczął obserwować mojego bloga. Mam nadzieję, że z każdym kolejnym postem będzie was coraz więcej :) 





Buty: Adidas superstar
Spodnie: NewYorker
Top: Tally Weijl
Kardigan: ----
Skóra: Stradivarius
Torba: House








4 komentarze:

  1. Nareszcie ktoś znajomy w blogosferze! Na pewno będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty !!!!

    http://xn--yciejedsttwoimsnem-25d.blogspot.com/2015/09/a-w-gowie-wciaz-wakacje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cie do Liebster Blog Award! Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń