piątek, 27 listopada 2015

Party Style

                                     
Dziś mam do przedstawienia wam moją kreację połowinkową. 21 listopada 15r. odbyły się moje Połowinki- połowa szkoły już za mną! :) Tydzień przed imprezą pojechałam na zakupy i wróciłam z nich bardzo zawiedziona. To co można kupić teraz w sklepach to po prostu masakra -.-. W każdym sklepie to samo a sukienek prawie totalny zanik. Dużo musiałam się nachodzić, przymierzać żebym znalazła coś co mi się na prawdę spodoba. Z góry przepraszam za jakość zdjęć ponieważ nie jest ona najlepsza ale szczerze mówiąc nie miałam na nie czasu.Zacznę najpierw od makijażu i fryzury. Makijaż wykonała mi wizażystka- Maja Sulecka. Bardzo utalentowana dziewczyna.Na temat makijażu zebrałam bardzo dużo pochwał i się wcale nie dziwię bo ja sama byłam bardzo zachwycona pracą Majki! 



Smokey eye



Fryzurę robiła mi fryzjerka polecona przez Maję. 
Nie chciałam robić sobie koków ani nic z tych rzeczy. Makijaż był dość mocny więc żeby trochę załagodzić postawiłam na proste upięcie. Rozpuszczone włosy a po bokach warkoczyki. 
Całość według mnie świetnie współgrała. 


Pierwsze selfie przed imprezą :D 



Paznokcie robiłam sobie sama. Nie robiłam hybryd itd. ponieważ mam swoje naturalne, długie więc wypiłowałam i pomalowałam :) 


Torebka: CCC
Bransoletka: Rossmann

No i ostatnie co mam wam do pokazania to mój strój w którym wszystko się błyszczy nawet i moje oczy :D 


Bluzeczka: H&M


Spódniczka: Mohito



I to by było na tyle. Dziękuję za oglądanie i czytanie oraz zapraszam do starszych postów. 

Buźka! :* 










5 komentarzy: