niedziela, 6 września 2015

Paznokciowa obsesja!

Cześć! 

Dziś przychodzę do was z porcją mojej paznokciowej obsesji. 
W tym poście opisze wam mój sposób na zapuszczenie długich i pięknych paznokci. 




Najpierw zacznę od podstawowych zasad dbania o paznokcie:

  1. Często używaj kremu do nawilżenia. Wmasuj go również w palce- świetnie działa na paznokcie i skórę wokół nich. 
  2. Jeśli malujesz paznokcie codziennie kolorowym lakierem, zrób przerwę na kuracje odzywką.
  3. Na noc używaj oliwki lub innego oleju np.: rycynowego (ma niesamowite wartości które dobrze wpływają nie tylko na paznokcie). 

,,NIE'' dla paznokci!

  1. Gdy lakier zaczyna odpryskiwać- nie skub go! W ten sposób uszkodzisz płytkę paznokcia.
  2. Staraj się jak najrzadziej obcinać skórki.
  3. Podczas piłowania paznokci, rób to w jednym kierunku np.: z lewej do prawej. Jeśli robisz to na przemian, narazisz paznokcie na ich rozdwajanie. 

W jaki sposób udało mi się zapuścić piękne paznokcie.


Gdy zdecydujesz się na zapuszczenie paznokci, bardzo ważne jest dobranie odpowiedniej odżywki która będzie wspomagać ten proces. 
Zanim ja odnalazłam swoją, moje paznokcie były bardzo łamliwe i cały czas rozdwojone. 
Nawet gdy miała obcięte na krótko widać było, że są rozdwojone i z ich płytką źle się dzieje. 

Odżywka z firmy Eveline odmieniła ich wygląd o 180 stopni. Odżywka 8w1 total action to moja największa perełka spośród wszystkich kosmetyków. Zużyłam już ok. 5 buteleczek i nie zamierzam rezygnować. 
Paznokcie są bardzo mocne i szybko rosną! 
Na początku kuracji używałam jej zgodnie z zaleceniami zamieszczonymi na opakowaniu lecz z czasem zaczęłam robić po swojemu. 
Obecnie odżywkę nakładam raz w tygodniu po 2- 3 warstwy. Gdy mam ochotę nałożyć jakiś kolor- odżywka nie jest problemem pomimo jej mlecznego koloru, wręcz przeciwnie! 
Lakier trzyma się na paznokciach dłużej i nie odpryskuje i dzięki takiemu malowaniu otrzymuję piękny efekt zbliżony do hybrydowych paznokci.

Odżywka dostępna w wielu sklepach
Ok. 18 zł 

 Zachęcam wszystkich do zakupienia tego produktu :) 



5 komentarzy:

  1. Ja też zaliczam się do grupy z obsesją paznokciową więc gdy tylko zobaczyłam miniaturkę musiałam tu zajrzeć ;) śliczne paznokcie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz te paznokcie. Odżywka godna uwagi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki :) A co do odżywki - sama ją mam i bardzo chwalę, paznokcie pomalowane nią są twarde, nie łamią się, do tego jeśli nałożę ją na kolorowy lakier to przedłuża jego trwałość. Naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim :) za chwilę zabieram się za nowy post! Zapraszam do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog! :) Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń