czwartek, 4 stycznia 2018

Kuracja z tabletkami HAIRVITY

"Specjalnie dobrana kombinacja 20 składników już od pierwszego dnia naprawia każdy element włosa. Odżywia cebulki i odbudowuje pasma od wewnątrz, niezależnie od rodzaju Twoich włosów. Działanie formuły zostało potwierdzone przez doświadczonych fryzjerów i trychologów."


Cześć!

Właśnie rozpoczynam trzymiesięczną kurację na włosy z tabletkami hairvity. 
Jest to moja już druga kuracja. 
Pierwszą zastosowałam w sytuacji ty moje włosy były w stanie wręcz krytycznym. 
Krótko wam opowiem jak to wyglądało. 

Mając piękne włosy do pasa któregoś dnia stwierdziłam, że muszę je ściąć by zmienić coś w swoim wyglądzie. Wyszło tak, że włosy ścięłam nie dłużej niż do ramion. W salonie fryzjerskim po obcięciu pani ładnie je wyprostowała co natężyło cały efekt a mi fryzura podobała się jeszcze bardziej. Od razu jednak zastrzegła by nie prostować włosów częściej niż co dwa dni. Niestety. W praktyce wyglądało to tak, że prostowałam włosy minimum 2 razy dziennie. Istne zabójstwo dla włosów! Z każdym miesiącem było coraz gorzej jednak dopiero po pół roku obudziłam się i stwierdziłam, że jest z nimi na prawdę źle. Wypadały, łamały się, puszyły, fruwały dosłownie jak piórka- każdy włos w swoją stronę i na dodatek NIE ROSŁY..
Zaczęłam używać różnych szamponów i odżywek jednak w niczym to nie pomagało. 
Nadszedł czas kiedy sięgnęłam po te tabletki. Już po miesiącu miałam pierwsze efekty: włosy zagęściły się u nasady, urosły i nabrały blasku. Po 3 miesiącach to było coś pięknego. Piękne, długie, lśniące i zdrowe. Zrobiłam sobie roczną przerwę- tak na prawdę nie miałam potrzeby by je brać lecz teraz na okres zimowy strasznie zaczęły mi wypadać oraz stały się zniszczone. Na szczęście da się to naprawić!


Po pierwszej kuracji miałam dwa zabiegi rozjaśniania włosów. Nie wyrządził one jednak jakiś szczególnych szkód- odnoszę wrażenie, że były po prostu bardzo dobrze wzmocnione.

Moje oczekiwania co do efektów kuracji drugiej: 
1. zniwelować wypadanie włosów,
2. zapobiegnięcie rozdwajaniu się końcówek,
3. wzrost 


"Szybki i skuteczny sposób na włosy o których zawsze marzyłaś" 
- obietnica producenta 


Raz w miesiącu aż do zakończenia kuracji będę wstawiała post ze zdjęciami na których będą widoczne efekty każdego miesiąca oraz opiszę wam jakie dokładnie zauważyłam zmiany. Na zdjęciach poniżej przedstawiam ogólny stan moich włosów. 
(WŁOSY SĄ WYPROSTOWANE)





W paczce którą otrzymałam nie znajdowały się tylko trzy opakowania tabletek ale również eyeliner oraz kilka próbek innych produktów tej firmy. Bardzo fajna sprawa :) 




Zachęcam do zadawania wszelakich pytań, postaram się na każde odpowiedzieć oraz rozwiać jakieś wątpliwości :) 

Do następnego posta! 







6 komentarzy:

  1. ja od dzisiaj zaczęlam kuracje z tabletkami Biotebal :) uważam, że moje wlosy nie są w jakims tragicznym stanie, ale wole jednak żeby silniejsze i bardziej gęste :) Powodzenia w Twojej kuracji! :D
    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dodatkowe odżywienie im nie zaszkodzi :)
      Również życzę powodzenia i systematyczności w braniu tabletek bo to ważne! 😄

      Usuń
  2. Ciekawi mnie efekt tej kuracji - mam nadzieję że sprawdzi się u Ciebie i będziesz cieszyła się bujną i zdrową fryzurą!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam wiec do zaglądania na mojego bloga, będę relacjonować zmiany zachodzące po każdym wziętym opakowaniu tabletek :)
      Wszystkiego dobrego! ☺️

      Usuń
  3. Też mnie ciekawią efekty całej kuracji. Mam straszny problem z włosami i strasznie mało ich :( Już sama nie wiem co powinnam brać. Świetny post!

    POZDRAWIAM i zapraszam do siebie :*
    www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszej mojej kuracji włosy również mi wypadały ale w taki naturalny sposób jednak ciagle mam ich bardzo dużo wiec zachęcam do śledzenia mojego bloga, będę relacjonować zmiany po każdym zjedzonym opakowaniu i może okaże się, że to tez ratunek dla twoich włosów :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń