wtorek, 12 kwietnia 2016

Perfect me

Witajcie :)

W dzisiejszym poście przedstawię wam kosmetyki do pielęgnacji włosów firmy Perfect.me. 
W ostatnim czasie dostałam możliwość przetestowania z tej firmy szamponu repair & stan strong oraz maski repair & colour save. Wszystko było zapakowane w pięknym pudełeczku  *,*. Szafa graficzna produktów jest idealna.


Szampon repair & stay  strong 



Opis producenta: zaawansowana, skuteczna formuła łącząca osiągnięcia techniki i bogactwo natury dla mocnych, gęstych, perfekcyjnych  włosów. Opracowany z myślą o doskonałej pielęgnacji i wzmocnieniu włosów osłabionych, ze  skłonnością do wypadania, cienkich. 
Składniki aktywne: kofeina, arginina, biotyna, witaminy, perły. 
Ja przez czas sprawdzania tego produktu  zauważyłam, że włosy znacznie mniej wypadają. Na początku stosowania bardzo wypadały i miałam zamiar odstawić produkt jednak cieszę  się, że tego nie zrobiłam bo teraz problem z wypadaniem włosów prawie się skończył. 
Włosy są ożywione i tak jak napisałam wcześniej mniej wypadają. 
(Jest wydajny, dobrze się pieni, nie trzeba dużo nakładać) 

Maska repair & colour save 


Opis producenta: bogactwo wyselekcjonowanych składników dla zregenerowanych,  zdrowych, pełnych blasku włosów i lśniącego, perfekcyjnego koloru. Stworzony z myślą o doskonałej  pielęgnacji i odbudowie włosów zniszczonych, suchych i farbowanych. Składniki aktywne: keratyna, jedwab, witaminy, ekstrakt z kawioru. 
Na moich włosach najbardziej udało mi się zauważyć działanie składnika takiego jak jedwab który jest odpowiedzialny za nawilżenie włosów. Włosy nie puszą  się i są bardzo przyjemne w dotyku. 



Wspólnymi zaletami tych dwóch kosmetyków które posiadam jest to, że po  ich użyciu włosy są miękkie, gładkie i lśniące. Zaletą jest również zapach. Oba kosmetyki pachną inaczej, bardzo ładnie  ale nie intensywnie co świadczy o tym, że produkty nie są przepełnione chemią.

Kiedy wykorzystam produkty te które posiadam na pewno kupię następne z tej firmy. 
Polecam! :)

Jeśli miałaś okazję przetestować te kosmetyki napisz swoją opinię w komentarzu. Wszelkie pytania również w komentarzach :)

6 komentarzy:

  1. Gdzie można nabyć te kosmetyki?
    Z opisu wydają sie idealne do moich włosów ;)
    Super notka ♡
    jak chcesz to wpadaj do mnie
    http://jessby89.blogspot.com/?m=1 zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie z tych kosmetyków są tak jakby 4 podziały każdy do innego rodzaju włosów i zapotrzebowania. Ja opisałam te które były potrzebne do moich. Można zakupić je na stronie internetowej, widziałam je chyba tez w hebe :)

      Usuń
  2. Właśnie zastanawiałam się nad zakupem kosmetyków. Może skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te produkty:D ale jeszcze ani razu nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń