niedziela, 13 grudnia 2015

MOJE ULUBIONE KOSMETYKI

Witajcie :) 

W dzisiejszym poście przedstawię wam moje ulubione od pewnego czasu kosmetyki których używam na co dzień. Kosmetyki kupuję zazwyczaj w Rossmannie lub Hebe. Nie zamawiałam nigdy przez internet zazwyczaj to czego szukam mam zawsze w sklepach pod ręką. 

Podkłady.


 Co do podkładów to dotychczas miałam problem z doborem odpowiedniego koloru jednak ostatnio koleżanka poleciła mi podkład Revlonu którym jestem zachwycona *.* 

REVLON | COLORSTAY Nr. 180

Jak dla mnie idealny. Na twarzy utrzymuje się bardzo długo. Nie muszę nakładać na niego pudru ponieważ świetnie matuje i nie błyszczy się po nałożeniu. Jedynym minusem jaki zauważyłam to brak pompki. 


MAX FACTOR | MIRACLE MATCH Nr. 60

Podkład który dopasowuje się do koloru skóry. Ładnie się nakłada i ma dobre krycie. 
Jedyne co mi w nim przeszkadza to jego zapach. 


MAYBELLINE | DREAM FRESH BB

Podkład ten ma fajną kremową konsystencję, która sprawia, że po nałożeniu mamy fajny, naturalny efekt. Używałam go w okresie letnim i super się spisywał. 


PUDRY.


1. MAX FACTOR CREME PUFF2. MISS SPORTY SO CLEAR 

CIEŃ.


Delikatne kolory idealne do codziennego makijażu. 




Mascary. 



1. MAX FACTOR - FALSE LASH EFFECT MASCARA
 Dobrze wydłuża i rozdziela rzęsy. 

2. EVELINE | SOS LASH BOOSTER - odżywka do rzęs. 
Podwaja objętość, wydłuża, wzmacnia, przyśpiesza wzrost i zapobiega wypadaniu. 

3. MAYBELINE- LASH SENSATIONAL MASCARA
Pogrubiająca i wydłużająca szczoteczka. W połączeniu daje nam efekt wachlarzu rzęs. 

Szminki i pomadki. 

 RIMMEL BY KATY Nr. 102


ASTOR | SWEET CAMELIA Nr. 102


BABY LIPS

Dwie ulubione :) 



LAKIERY DO PAZNOKCI.

                      POSH BOX WIBO

                        
Nr. 1 | Nr. 2 | Nr. 3

1. EVELINE MAGICAL GEL
2. RIMMEL 60 SECONDS
3. LOVELY Nr. 435



A wy używacie któregoś z tych kosmetyków? Jakie są wasze opinie? Zapraszam do komentowania ;)  











11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kosmetyki ja sama używam Baby Lips i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam dość spora kolekcje ale te dwie to perełki baby lips jak dla mnie :)

      Usuń
  2. Nie używałam żadnych z tych produktów ale te szminki są ciekawe :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki :)
    Ogólnie super blog

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie zaś Baby Lips się nie sprawdziły... wygrały jajeczka z EOS, warte swojej ceny :D. Jeżeli chodzi o cienie to królują te z revolution (iconic pro 2 i death by chocolate ♥). a do podkłady z max factora się przymierzam, powiedz proszę mi coś więcej o tym jak się na skórze zachowuje ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ten podkład nakładałam puder ponieważ na czole brodzie czy nosie się świecił a na policzkach był całkiem ok. :) dobrze kryje ale używając go trzeba nawilżac twarz bo jednak trochę wysusza. Mam nadzieje, ze pomogłam :)

      Usuń
  5. Mam szminkę od Katy, nawet ją zrecenzowałam. Testowałam też podkład od Revlon, trochę za ciemny, szukam dalej...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post! mam baby lips'y <3

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wypróbuję polecane kosmetyki, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń