piątek, 24 lipca 2015

Spódniczka a'la jeans 




Zakładając bloga nie zdawałam sobie sprawy, że jest to zajęcie na które trzeba poświęcić sporo czasu. By mieć czytelników trzeba przede wszystkim wstawiać regularnie posty. Każdy post powinien być przemyślany i z dobrym pomysłem by wzbudzał zainteresowanie. 
U mnie zdecydowanie tego zabrakło, od dziś postaram się to zmienić i regularnie wstawiać posty.  


Na dziś przygotowałam mały outfit na gorący, wakacyjny dzień. 

Każdy dobrze wie, że gdy temperatura na dworze dobija 30 stopni, warto założyć coś przewiewnego, lekkiego i w jasnych kolorach. Ja osobiście bardzo dobrze czuję się w czarnym z dodatkiem bieli czy granatowym lecz gdy przychodzi lato robię odskok w przeciwną stronę. Na dzień dzisiejszy kolorami które dominują w modzie są kolory pastelowe, pudrowy róż, intensywne wersje koloru pomarańczowego, jasne szarości i delikatne odcienie niebieskiego. 

Czerń i biel wciąż bazą naszych stylizacji!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz