sobota, 11 października 2014

Mój pierwszy post!

Cześć! :) 

Witam wszystkich na moim blogu ''WeraModelTrend". 

To właśnie dziś, 11 października 2014 roku naszła mnie myśl by założyć bloga.

Od 3 lat moda jest dla mnie czymś znacznie ważniejszym niż zwykłymi ciuchami. 

Moda jest dla mnie pomysłem i inspiracją na dorosłe życie chodź może to brzmieć prymitywnie.

Na moim blogu znajdziecie: porady modowe, stylizacje, pomysły na zrobienie 'z niczego' 'coś', 
znajdziecie tu na pewno też coś o urodzie, czyli będę prezentować i oceniać różne kosmetyki które zakupiłam. Od czasu do czasu podzielę się z wami ważnymi chwilami z mojego życia. 


A teraz coś o mnie: Mam na imię Weronika, mam 16 lat i mieszkam w województwie Mazowieckim. Moja pasją jest również muzyka lecz wydaje  mi się, że moda w moim życiu ma przewagę. 

Moje życiowe motto?  Carpe Diem! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz